لک بودن افتخار ماست
لک بودن افتخار ماست

لک بودن افتخار ماست

ALI_KURDEH

بی شک دوستت دارم

به سادگیه تکیه برباد......به نرمیه آغوش بر آب........به آرامش سکوت شب........به تندیه فریادطوفان........به رقصندگیه ملیح نسیم........به نوازش نفس های یک کودک.............به درخشندگیه قطرات اشکم...............

و  به همان آستانه ی شکرانه درویشیت سوگند

که دوستت دارم..................

تقدیم به (S)


نویسنده: علیرضا عطایی

برگرفته از کتاب:از اشعار من



                                                        

نظرات 2 + ارسال نظر
sahar شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:53 ب.ظ

مرسی از اینکه بفکرمی جوجو.......کلک.

شما؟؟؟؟لطفا با من تماس بگیرید.09356829900

dost جمعه 12 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 05:16 ب.ظ

سلام چطوری خوبی مهندس ...... مارو نمیبینی خوشحالی ...... کلک شمارتو دارم لازم نبود بزاری..... کلک خان

سلام مرسی از لطفتون دکتر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد